Domestic Disturbance

GÄSP. Ja, här är inga muntra miner från mitt håll kan jag säga. Vid elva stängde jag av Comic View för att slagga in för att sen kunna hoppa upp till gymmet tidigt tidigt. Ungefär vid den tiden hör vi hur någon hoppar i poolen och antar att det är våra svenska grannar som har för vana att ta sig ett midnattsdop. Men det låter inte som en människa som hoppar i....mer som möbler blir islängda. Jajamen, en av våra grannar står och kastar i parasoll,stolar och bord i poolen och vinglar rundor. Folk rusar ut och skriker att det ska ringas poliser!! Han försvinner men kommer tillbaka efter ett tag och sätter på musik på högsta nivå att det känns som om man står mitt i en nattklubb. Inget sovande här. Folk knackar på och försöker få honom att sluta men han bara skruvar upp. Till slut går landlorden in och stänger av musiken men han är hotfull mot dem och fula ord utbytes. Polisen kommer efter sisådär typ två timmar efter att de ringde och knackar på men inte tusan öppnar han. Han var så hög och så full att det var nästan lite skrämmande.
Nu tycker jag helt krasst att han inte ska få bo kvar. Han känner många i huset men sådant beteende är inte acceptabelt, jäkla idiot.

Så efter allt detta drama kunde jag inte sova utan var uppe åtskilliga gånger och därför när klockan ringde vid halv sju så var det bara att stänga av telefon och somna om, Tack T- ditt nöt!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

smackaback!! Micela

2008-09-22 @ 19:41:19
Postat av: Marresmamma

Illa. Och jag som hade tänkt klaga i min blogg på några snorungar som pepprade hela mitt köksfönster med rönnbär igår kväll. Jag ska inte klaga.

2008-09-22 @ 20:11:59
URL: http://vardagsaventyr.blogspot.com
Postat av: Mikaela

Men gud vilken idiot! Jobbigt att behöva vänta två timmar på att polisen rycker ut!

2008-09-22 @ 21:53:31
URL: http://petitemikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0