Gossip

Labour Day är snart över. Dagen har varit full av Gossip Girl. Eftersom andra säsongen börjar ikväll och jag och S ska mysa till det, då måste jag ha sett hela första säsongen. Gossip girl är inte superbra men lite underhållande ialla fall. Har även invigt gymmet, stort och massa killar att titta på. Sweeet. Inget Zoo idag heller men mor och far kommer ju om tre veckor och jag tror nog iaf mamma vill dit! Japp päronen kommer den 27 september och jag hörde i vassen att S o J letar biljetter, HAPPY ME!
Nåväl, back to Gossip Girl och strykning av skjortor!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag vill också vara i USA och gotta mig i alla tv-serier :)

2008-09-02 @ 19:03:04
URL: http://petitemikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0