Happy snappy!


Så här glad var jag när jag och Erik satte ihop datorn och den tog liv och funkar precis som innan "händelsen" Jag tackar vem det än är som gjorde att datorn tog liv igen och har nu lagt allt värdefullt på min externa hårddisk IN CASE den har tagit ngn form av skada.
Var på stranden idag och brände mage, rygg och ena sidan av halsen något enormt. Jag ser ut som en halvkräfta med fläckar- very popular i PB.
Utgången igår var trevlig, dock skulle vi käka där men det blev aldrig av så efter två APPLETINIS(hör scrubskillen säga det här) så var Sanna Drottning på dansgolvet(ist för kung i baren) och efteråt fortsatte vi hem till mig för mer vin och snack. Sweet.
Imorgon blir det gym, Borders och VMA:s!!! Britney ska öppna hela showen, jihaaa!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

I´m your private dancer. I dance up our money. And any music will do!

2008-09-07 @ 23:36:29
URL: http://micela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0