Jodå

...,visst är det memorial service i NYC, visst pratar alla bloggar om vad man gjorde exakt för 7 år sedan, vad man känner denna dag. För mig själv, ptja, kan tyvärr inte säga att jag känner så mycket, 7 år sedan jag bestämde att jag skulle åka till USA och vara Au Pair.
För att gå tillbaka till ett annat inlägg, det där om muskler, för mycket muskler på killar, att det inte är snyggt

Jag håller fast vid det, not nice at all faktiskt.
Imorse lämnade vi in bilen på service, personen som skulle hjälpa oss vände sig till mig och sa (han visste redan att Erik var svensk) so ur swedish too? U´r beautfiul! Haha thanks man, men är jag beautiful för att jag är jag eller är jag beautiful för att jag är svensk och då automatiskt beautiful, confusing MEN en komplimang så tidigt på morgonen är inte mig emot;)
Idag blir det naglar, träning, fixa J:s grej och sen yogurtland med några glassgalna svenskar.
Helgen stundar igen, sweet, frågar är om jag ske se righteous kill med 50 eller The women med massa snygga kvinnor?

Kanske båda?

Ciao

Kommentarer
Postat av: emelie

fast hallå där. inte gör de nått om dom har muskler.. =)

2008-09-12 @ 07:55:49
URL: http://browni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0