Just letting y´all know VIS about moi!;)

Har känts som om träningen inte lett någonstans på senaste tiden så idag hoppade jag upp klockan sju, i träningskläderna och satte fart mot gymmet.VIll träna två ggr om dagen två dagar i veckan och hoppas att det ger mer resultat. På vägen slängde jag in en lakantvätt. Tog en halvtimmes intensiv joggenad på bandet och sen hem och hänga upp tvätt,duscha,frulle och iväg mot McDonalds som idag stod för kaffet. Effektiva stina skulle jag vilja säga!

Eftersom Erik och Benne stack på dubbelbio hade jag alone-time som jag inledde med dans och städning, matlagning, (CeasarSallad med ostkuber, asgott) och avsnitt av The Hills, Entourage, Gossip Girls och avslutade med Boys in the Hood-filmen. Perfekt ensam kväll.

Ikväll blir det dragshow i Hillcrest igen med alla andra svenskingarna, trevligt!


Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0