Klättrar långsamt uppåt igen=)

Det är väl underbart ändå vad vänner kan göra. Först ett uppmuntrande samtal med J om ....diverse saker, en room-mate som erbjöd sin uppmuntran och sen en pilot som drog iväg mig till Rubio´s och Yogurtland. Huvudvärken och halsontet är ju kvar men humöret är på uppsving, känns bra inför måndagmorgon och ny vecka! Har avgett ett löfte inför de närmaste två veckorna-nu kör vi så det ryker, säger jag!! 13 dagar innan första besöket kommer! Drag show på onsdag, utgång på fredag, Bennes tak på lördag(säger Erik iaf=), Konsul reception nästa tisdag (networking time), shopping i fashion nästa torsdag(har ej shoppat på ett tag, it´s time!) Nu känns allt mycket bättre igen och jag kom på att kan man ej få hela tårtan på en gång får man ta en bit då och då, och från och med nu tänker jag göra just så!


Have a great Monday y´all!

Ciao

Kommentarer
Postat av: emelie

GAAAAH JAG BLIR GALEN PÅ MINA FÖRÄLDRAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

bara så du vet

haha

2008-09-15 @ 17:56:03
URL: http://browni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0