Life is like a telephone

Som jag säkert nämnt innan så gjorde Erik fabolösa skivor åt oss att ha i bilen under våra LA-trippar men också när vi åker till och från jobbet. En av låtarna är en techno-liknande låt som heter "It´s a rainy day" med en afrikansk snubbe som rappar...detta säger han:

"Yes da bad times in life is like a telephone
You never know when it ago ring
But when it ring
Just pick it up an receive
When you finish
Put down the receiver and carry on
'Cause the sun will always shine
"

What? Livet är som en telefon? Ok if u say so...roligast rapptruddelutten jag hört ever. Tänkte på en vän som är lite nere i kängorna, put down the reciever and carry on, cuz the sun will always shine, glasklart för alla eller hur;)


Ciao

Kommentarer
Postat av: marresmamma

Fan, du har bloggat typ sen jag fick barn och inte bara det att jag aldrig hört talas om din blogg men du har inte ens nämnt att jag fått barn. Vaddå, får alla i din närhet ungar titt som tätt? Är mina bedrifter i livet inte värda att nämnas? Om jag hade döpt dom till Dr Who och Brittney, hade dte varit bättre då? Hm, va?

2008-09-17 @ 23:26:49
URL: http://vardagsaventyr.blogspot.com
Postat av: Jenny

för mig är det ju glasklart- life=telephone -givet! mohahaha

2008-09-18 @ 01:11:49
Postat av: emelie

mohahaha ja de va ju en toppenliknelse.. ja de e la bara å picka up å receiva dårå. haha

2008-09-18 @ 07:55:53
URL: http://browni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0