Life is sweet

Fredag igen. Det var en otroligt bra morgon och jag struttade upp ur sängen med hopp om dagen. Kom iväg extra tidigt och svängde inom AMPM macken för en lyxkaffe(dvs en kaffe i en coolare mugg än på kontoret), J hade tagit med sig Marabou till kaffet idag så en liten sådan bit slank ner. Bloggkoll var full av blogginlägg denna morgon och med kaffe, marabou och bloggar- hur kunde morgonen starta bättre?
Jag har helt plötsligt också fått betydligt mer att göra och igår gick dagen så fort att jag faktiskt gick hem 3 hela minuter över tre! Dayum!
I eftermiddag ska jag ta mig en städraid i lgh och tvätta samt besöka gymmet.
Hade ett hrm högst intressant samtal med en kanadensare igår, tänk vad internet/msn kan hålla en occupied, 4timmar framför mackapären och kvällen var över. Dessförinnan spenderade jag och S några timmar på stranden och tjötade med kalla starbucks frappes och lattes- life is INDEED sweet.

Have a good weekend y´all!

Kommentarer
Postat av: emelie

MAJ GOOD VAD JAG ÄR AVUNDSJUK PÅ DIG!!!! jag e typ GRÖN i fejjan. VA? starbucks frappe på STRAMNDEN shiiiiiiiiiit

2008-09-06 @ 12:26:07
URL: http://browni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0