Live ur life

Jag pratade häromdagen både med E och J och beklagade mig över det jag inte har. Men så hörde jag T.I feat Rihanna och kom faktiskt att tänka på att man ska fan i mig vara glad för det an har i nuet. Inte klaga på allt som man inte har. Jag har inte bra betalt jobb men jag har en givande praktik, jag har ingen pojkvän men jag har vänner och familj som är mer underbar än någon annans, jag har ingen spinkig kropp a la VB som gör att man kan äta lite mer än andra men jag har en sådan charmerande humor att ingen kommer undan mina skämt haha, nej men ni fattar vinken.

http://www.youtube.com/watch?v=MN3kzdqEXX8

Så det ska jag börja leva efter från och med nu. Appreciate what u got and be thankful for what you have achieved so far.

Ciao

Kommentarer
Postat av: emelie

can I get an amen? hehe väl talat

2008-09-12 @ 07:57:27
URL: http://browni.blogg.se/
Postat av: Johanna

dessutom har du en mycket imponerande känsla för språk, en superb förmåga att skaffa nya vänner på nya platser, bra diciplin när det gäller att gå å träna och du är en god lyssnare :)



Ta vara på det man har och glädjas åt det är nog ett bra visdomsord - låter lite kyrkligt faktiskt haha

2008-09-12 @ 10:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0