Lördagsfunderingar

Ligger och försöker hitta fler sidor på nätet att läsa, allt för att dra ut på att gå till gymmet....men jag måste dit så nu har jag satt deadline om en halvtimme. Har legat och funderat över London. Det är ju en ganska mysig stad ändå, man kanske ska söka lite jobb där med? Har tidigare varit helt fokuserat på Paris,NYC och Gbg men kom att fundera på London, jag har ju bott där och trivdes bra då! Tror minsann jag ska slänga iväg några CVs that way!
Mina föräldrar närmar sig Atlanta, jag har dem lokaliserade via nätet, fantastiskt ändå att man kan följa planens minsta lilla rörelse! Nu blir det träning, mani-pedi, städning och then El Padres!

CIao

Kommentarer
Postat av: Marresmamma

Mkt bra, London är ju en underbar stad! Om du ser till att stanna där så ses vi om några år, haha!

2008-09-28 @ 10:42:18
URL: http://vardagsaventyr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0