Lovely friends I got indeed!

Vilka fina kommentarer ni lämnar mina darrlins, gör ju denna fredag ännu bättre:)
Igår skickade jag och Erik ut annonser om nya praktikanter till vårterminen. Redan idag finns annonsen uppe på Örebro Universitet, gooood job ORU! Det ska bli himla spännande och intressant att få rekrytera nya praktikanter, ännu en sak att lägga till på CV:n.
Nu har jag gjort om mina färger här på bloggen, typ det enda lilla jag klarar av hehe, men jag tycker man får lite av havskänslor av dessa färger, what ya think? Nu ska jag jobba vidare med filmfestivalen och dess flyers, sen blir det lunch med amerikanen, polskan, konsuln och roomisen- thai food once again!
Tro det eller ej men det har blivit kallare här på kvällarna. Jag sover med ytterdörren öppen så att vi får in luft men imorse vaknade jag och frös faktiskt! Konstig känsla då det normalt är 30 grader och svetten bara rinner. Oh well, ska inte klaga, jag har ju saknat regnet i tre månader så lite kyla ska man la välkomna.
Jag kör vidare på konceptet från förra inlägget, life is good, right!?

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0