More water to Sanna

"Kramp är en ofrivillig, plötslig muskelsammandragning, ofta smärtsam. Kramper uppkommer vanligen som reaktion på överansträngning och kan då härledas till brist på syre,vätska eller salter i kroppen. Intag av vätska efter träning, gärna vanligt vatten förebygger kramper."

De senaste kvällarna har jag kämpat med kramp i benen. Fattade inte varför jag helt plötsligt fick detta och fick då givetvis vända mig till min kära följeslagare och bästa vän just nu Mr Google och nu vet jag varför. Jag tränar fem ggr i veckan ungefär och joggar mer än jag gjort i hela mitt liv typ. Dricker jag mycket vatten efter att ha sprungit i 25 graders hetta? Hmmm not so much, vem vill upp och springa hela natten lixom? Nåväl, antingen krampa eller springa på toa tio ggr per natt- u decide!

Imorgon ska vi ha en stor luncheon. Jag, Erik, Joanna(som jobbar på konsulns andra företag), Adam(handelskammarens praktikant och Jim(the americano) ska alla gå på thairestaurang- en skön get away från våra dagliga matlådor. Måste ändå klappa oss lite på axeln, de senaste fyra veckorna har vi haft matlåda varje dag, snacka om ekonomiskt och nyttigt!

2 dagar kvar av veckan, sen är det helg igen YEY!

Ciao

 


Kommentarer
Postat av: emelie

man kan ju tro att jag arbetar... men icke. sitter mest å kommenterar bloggar å surfar på nätet............................nej men de gör jag ju inte heller.........................



hur som haver. de e nått fel på internet här så nya inlägg visas nästan aldrig. mysko....

2008-09-04 @ 14:36:22
URL: http://browni.blogg.se/
Postat av: Veronica

Åh vad gott med thaimat. Är det till den restaurangen vi åt på som ni ska? Då när ni kollade på lokalen. Mums mums mums. Jättegott var det ju iaf. Tror jag börjar bli lite hungrig. Dags för lunch :)



Ta hand om dig. Kram

2008-09-04 @ 18:37:53
URL: http://veronicaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0