Rain!!!!

Sådärja, maj god vad jag blir effektiv när jag får arbeta i lugn och ro utan att ha "that-was-easy-Erik" bakom mig=) Jag har lagt upp mina CVs på Monster och Ams. Jag har sökt ett Market Managing i Holland(!!!), skrivit färdigt artikeln, och kolla igenom post, mail och telefonsvarare. Dessutom har jag hunnit läsa allas bloggar och alla kändisnews är jag uppdaterad på- jag kan om jag vill!
Ledig resten av veckan men nästa vecka blir det att lägga upp sin CV på amerikanska jobbsajter, franska jobbsajter, brittiska jobbsajter- har jag inget jobb i Januari om så bara ett ICA-kassör jobb ja då vet jag inte vem som någonsin får jobb!

Idag regnade det för första gånge i Pacific Beach sen jag kom hit. Det regnade och åskade när jag körde till jobbet och jag trodde inte mina öron eller ögon, blev så paff att jag glömde sätta på vindrutetorkarna så jag såg inte ett jota. Stupified är rätta ordet! Förhoppningsvis har det slutat när jag är färdigjobbad för denna veckan! Vad skönt att kunna säga det en måndageftermiddag hehe!

CIao!

Kommentarer
Postat av: Marresmamma

Du kan få jobba som barnflicka här om du inte har nåt bättre för dig :)

2008-09-30 @ 12:38:14
URL: http://vardagsaventyr.blogspot.com
Postat av: Anonym

Det regnade faktiskt någon stans mellan tre och sju droppar en av dagarna jag var på besök hos eder.



Tjingelingen!

2008-09-30 @ 18:47:17
Postat av: Jenny

Vad du är aktiv! Imponerande! Du får bli min guide när jag ska börja söka jobb! :)

2008-09-30 @ 23:35:52
Postat av: Jenny

Hej! Hur har du haft det med päronen?? Dags för en uppdatering tycker jag!!

2008-10-03 @ 15:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0