Shy,Timide,Blyg?

Jag fick frågan innan av en person ifall jag var blyg. Hmmm jag vet faktiskt inte om jag kan svara ja eller nej på det. Jag var otroligt blyg när jag var liten och vågade inte ns ringa och beställa pizza. Tänk om pizzagubben kunde se mig. Det har ju gått över och oftast är jag inte för blyg för att göra saker men trots att jag inte tycker något är jobbigt så kan jag ändå bli knallröd i huvudet, har det med blyghet att göra?

Kommer någon fram till mig kan jag lätt sluta mig, bli knallis och stamma, men jag anser mig inte blyg...Ååååh jag vet la inte, kanske man kan säga att vissa situationer gör mig blyg, vissa människor gör mig blyg, men over all, nej jag är ej blyg, eller? Nåväl, man jobbar ju iaf med sin blyghet, varja dag försöker jag göra något för att utmana mitt knall-röd- i- ansiktet- syndrom...Skulle ni säga att jag är blyg?


Kommentarer
Postat av: Susanna

Haha rod blir du iaf :P

2008-09-23 @ 01:12:13
Postat av: emelie

du får väl byta färg då. Jag måste ju skämmas SJUKT mycke om jag ska bli röd, ännu en fördel med att vara brun=)

2008-09-23 @ 13:33:15
URL: http://browni.blogg.se/
Postat av: Marresmamma

Jag är likadan men jag är inte det minsta blyg utan skulle säga att det är mest när jag blir överrumplad som jag har en tendens att rodna- ordentligt.

2008-09-23 @ 18:07:36
URL: http://vardagsaventyr.blogspot.com
Postat av: Mikaela

Röd i fejan syndromet lider jag också av. :( men jag tycker att det blivit bättre. hade svårt att somna igår och då låg jag och tänkte att det var ett tag sen jag tänkte på detta lilla bli-röd problem.

2008-09-24 @ 01:28:42
URL: http://petitemikaela.blogg.se/
Postat av: Jenny

hahaha! bilden beskriver verkligen känslan och utseendet man får vid dessa hemska rodnande tillfällen! Nej, jag skulle inte kalla dig särskilt blyg. Lite blyg är du allt men vem är inte det? Normalt blyg helt enkelt..med en tendens, som din kusin, att bli röd som lava på 2 röda! fyndig jag var där ;) hihi

2008-09-24 @ 12:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0