Wisdom

En person i min närhet sa idag
"I surround myself with people that are better than me, that way I improve on every level and grow everyday as a human being"
I våras fick jag bo ihop med J, en underbar roomie som lärde mig så himla mycket om världen, mig själv och andra människor. E som jag nu bor ihop med är som en vis lärare som ger mig nya insikter om mig själv(igen) och livet och varför världen är som den är. Mina bästa vänner är lika bra på att utmana och få mig att se nya sidor av mynten. Där är hon som bodde i 26an som pressade på rätt sätt till att fixa universitetstiden, där är hon som strävade mot högre höjder på grankotten och fick mig att inse att jag skulle bli en perfekt assistent:) Han har helt rätt i att man ska ha klyftiga,kluriga och intelligenta människor runt sig och inte de ljushuvud som jag en gång valde att vara med.  Aldrig har man väl utvecklats så mycket som när man slutade umgås med dem. De senaste 2 åren har förändrat mig mer än ngnsin. Och underbart härligt är det, isnt utveckling wonderful haha

Ciao


Kommentarer
Postat av: emelie

nänä inkludera inte mej i den gruppen vänner GÖR inte de. Jag är INTE bitter.. inte alls. HAHA hoppas helgen vart bra=)

2008-09-21 @ 15:46:49
URL: http://browni.blogg.se/
Postat av: Sanna

Ingår inte DU under BÄSTA VÄNNER kategorin då eller?? läs noga så ser du hahaha

2008-09-21 @ 20:48:03
Postat av: Jenny

Tänk vad vis du måste vara nu då; efter 5år med mig runt omkring dig.. du måste börja närma dig samma liga som mig och einstein (vi spelar i samma liga, finns inte så många av oss här upp på denna iq nivån så det kan bli ganska tråkigt ibland) nu då! hehe ;)

2008-09-24 @ 13:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0