GLÄDJE

"En vän pratade om att hon ville finna den personen hon var för något år sen. Jag vet inte vad eller var hon var för några år sen för jag kände inte henne då. Nu känner jag henne, en undebar människa! Kan tänka mig att se henne skina där uppe toppen av sin egen pyramid är smittsamt, hon är en sådan människa. Sprider energi. Även fast hon inte egentligen vet om det. En aura av smittsam energi.  Du vet vem du är - sug i dig lite av den energin"

En av de gulligaste och snällaste sakerna skrivit till mig ngnsin. Och inte bara vaknade jag upp med denna kommentaren utan också att JENNY, SOFIA, JONAS har bokat sina biljetter att komma över och hälsa på!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag får fira jul med dem, resa runt här på västkusten med dem och jag får se dem inom tre månader! JIAHAAAAAAAAA!!!!!!

En glädjens dag måste jag ju säga. Nu är det dags för andra kaffekoppen och back to mina flyers för filmfestivalen!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ser så mycket fram emot resan! :) Hoppas förkylningen börjat avta! Kram

2008-09-16 @ 18:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0