Strippin is hard y´all!

Har ni tänkt på en sak. Män som sjunger sånger,rappar låtar eller på något sätt gör ljud som de sedan ska sälja på skivor sjunge gärna om vad de kan ge sina kvinnor. Bilar, hus, smycken, kläder u name it THEY WILL GIVE IT TO U. Då ställer jag mig frågan, vad hände med att ge gränslös kärlek, trohet,förlåtelse, ömhet och allt det där? Eller är det så bara att omjag ger dig en bil så kan jag skita i ömhetsbetygelsen? Lite roligt sådär tycker jag. Som den miss independent jag är så är det ju viktigare att personen ger de senare, men jag antar att de flesta normala pojkvänner gör det, eller?:)

Vet ni hur jobbigt det är att vara strippa? Nej det vet jag nästan att ni inte vet för än så länge vet jag ungefär vad mina hoomies pysslar med.No night-time strippers här inte. Anywhooooo, danslektionerna på måndagarna tar musten ur mig. Man använder verkligen varenda muskel i hela kroppen, varenda led och varenda ben kämpar febrilt för att komma i de positioner the instructor ger oss. Högröd och svetten rinnande står man där och ska se sexig ut inför den låssas man man målar upp- vi strippar ju:) Sexy indeed! Men det är skitskoj, supermegaroligt och nu såg jag igår att de erbjuder extra lektioner på lördagsmorgnar, Here I come säger jag bara!

Hitta den här på en av mina must-read blogs idag och tyckte minsann att den var lite rolig

Bild: Hannah Arnhög

Ps- Har Ne-yos nya skiva,  vi får se vad han har spottat ur sig denna gång.


Ciao

Kommentarer
Postat av: Benne

Jattebra att stoltsera med att man LADDAR ner musik. Sjalv promenerar jag till skiv butiken och KOPER min musik. Kanske kanske inte, men daremot sager jag inte hogt om jag inte skulle det. Exempel pa sanna:



Tjena Benne, har ar min nya bil som jag snodde fran Agda 73 dar borta pa hornet.



Tjena Benne, kolla vad mkt pengar jag har, dom trillade ut fran Adolfs ficka.



Follow me miss ;)



2008-09-17 @ 01:15:05
URL: http://cristopherbenitah.com/blog
Postat av: emelie

hahah rolig kommentar ovan=) appråpå dans. visst har du dansat street? eller? jag ska kolla om de finns nått här i jönnet nu när första lönen dimper ner om en vecka (bojakkaa) och jag tror att street är bland de mest exotiska.hehe

2008-09-17 @ 08:18:51
URL: http://browni.blogg.se/
Postat av: [email protected]

Kom igen Sanna, vem behöver kärlek när man kan cruisa i sin dyra bil eller trohet när man har smycken? Är man inte nöjd med mannen i fråga får man väl sälja lite smycken och köpa sig kärlek. It's a wonderful world...

2008-09-17 @ 10:49:57
URL: http://vardagsaventyr.blogspot.com
Postat av: Jenny

Kolla "Googles galna värld" -bildextra, på aftonbladet. crazy, hade gärna jobbet där!

2008-09-17 @ 15:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0