Friday update

Idag släppte Brittan sin nya singel "Womanizer" - Vet inte riktigt vad jag tycker men jag lyssnar och lyssnar.
http://www4.speedyshare.com/data/389207334/12884841/16201731/Britney%20Spears%20-%20Womanizer.mp3
What u guys think?
Igår fick jag ett trevligt samtal från Svedala, närmare bestämt från Jönköping, alltid lika roligt att höra brownis fina röst.=)
Idag blir det att skicka ut pressreleases, skriva färdigt artiklar som ska skickas på måndag och sen uppdatera hemsidan. Browni gav mig tips om att jag borde sätta igång att söka jobb, bättre att kasta sig ut i tid än att sitta och vänta, vilket ju smarta E har rätt i, så veckan efter att mina föräldrar åker hem ska jag OFFICIELLT börja söka jobb. Från den 6 oktober är jag med i jobbsökarkampen, ladies and gentlemen!
Igår var det shopping som gällde och hittade jag allt det jag ville ha, nä men det är väl klart jag inte gjorde. En tröja och en sommarklänning fick följa med hem, dock vet jag ej när den kommer användas...Besviken men jag får ta en SPONTAN shoppingrunda någon gång.

Och vet ni vad jag har upptäckt: Jag är värdelös med att hitta rätt. Igår körde jag fel tre gånger, till ett ställe jag varit på flertalet gånger, tänkte imponera på familjen med mina jag-hittar-här-skills. Såååå Gpsen används fortfarande cuz I suck!

CIao

Kommentarer
Postat av: emelie

2008-09-27 @ 17:27:44
URL: http://browni.blogg.se/
Postat av: emelie

du har du nån engelsk cv/personligt brev som är schysst? jag behöver lite inspiration. håller tummarna för att du ska få napp sen när du börjar söka=) (men får du före mig.. jaaa then i will have to kill you.. mohahaha, nej då skojja bara..lite..=))

2008-09-27 @ 17:29:38
URL: http://browni.blogg.se/
Postat av: Ella

Well...we all remember när sanna svängde in på enkelriktad väg(i fel riktning) utanför polishuset:)Mkt upplyftande så det gör la inget att du inte hittar...blir ju mer spännande så...:)

2008-09-28 @ 19:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0