Sadsadsad

Man blir varje dag mer och mer rädd för vart världen är på väg. Fler skolmassakrer, senast igen i FInland, hur han valde ut sina offer och gick och letade upp den klass där han skulle döda dem.Såg ett avsnitt av Tyra där svarta kvinnor berättade om hur det bleker sig och sina barn för det är bättre och finare att vara light-skinned. Varför har världen skapat dessa normer som gör att folk go to the extreme för att se ut så som man ska se ut.  Bara två saker som jag suttit och tänkt på medans jag uppdaterat vår hemsida, det händer så mycket sjukt att jag vet inte längre vad man ska säga om det. VI strävar efter perfektion och förstör oss och gör allt för att se ut som den där perfekta när ens värld kan ta slut på bara en sekund. Men idioter som finnen som förstörde livet för en massa människor igår, helt jäkla incredolus. Sakerna har inget med varann att göra men två saker som fått en att tänka till lite så här på förmiddagen.

Annars är det fullt ös medvetslös här, massa saker att göra(dock tar jag mig tid att blogga, på lördag kommer päronen och då blir de inget bloggande på ett tag, tror jag nog) Veckan är späckad, ikväll är det Reception för Konsuln, följt av catching up on series. Imorgon är det träning, slingning av hår och tjejmiddag hos S, mysigt! På torsdag ska jag och tre andra fina flickor sticka och shoppa i Fashion Valley och sen avsluta på Cheesecake factory, kanske får vi E och B med oss på middagen? På fredag blir det utgång för att sen på lördag invänta mor och fars ankomst....och de har lösgodis med sig! JIHAAAAAA! Stackars Erik som är borta i helgen kommer nog ej få smaka på gottet då jag lär sluka det haha. That´s it for me today!

Tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0