DRAG my ass home earlier next time:)

Pust stånk och stön, jag börjar ta mig tusan bli gammal. För hur kan annars en halv Vodka/Redbull och fem cigg göra så att jag känner mig såhär bakfull? Drag-showen var trevlig, dock inte lika bra som förra gången. Blir nog inte drag-show på ett tag, så imponerad är jag inte av dessa människor och varför gå ut på ett ställe med bara homosexuella? Jag vill ju hooka up inte se andra hooka up:)
Nu börjar jag bli klar med min poster för filmfestivalen, mina flyers är gjorda och vi grunnar nu på film nr 2. I eftermiddag ska jag skicka ut en pressrelease om den förestående filmfestivalen, jag ska bara hitta en bra länk till filmen...Lättare sagt än gjort verkar det som! Jag uppdaterade vår www.swedishcenter.org igår om filmfestivalen, ifall ni vill läsa!

Jag ska ärligen erkänna att jag var som sagt lite tveksam till San Diego innan jag åkte och tackade ja för att jag var rädd att inte få något annat och för att "hur kan man tacka nej"??
Men detta har nog varit det bästa beslutet jag tagit på flera år, jag trivs superbra med ALLT, verkligen ALLT. Har aldrig varit så disciplinerad med träning,mat, aldrig hittat på så mycket på vardagskvällar, legat vid en pool så mycket, solat så mycket, läst så mycket böcker, sett så många bra filmer och skrattat så mycket med olika vänner här! Dessa 6 månader kommer säkerligen att kommas ihåg som en underbar period, men än är den ju ej slut 3 månader kvar och Vegas, SAn Fran, NYC, små utflykter är inplanerade! Sen har jag mina föräldrars besök om en vecka och det eminenta besöket över jul- JENNY, SOFIA!!!!  Lucky me säger jag bara:) Och jag har ju tjötat om att hitta tillbaka till den där Sanna Hösten 2007.. well jag tror att hon är tillbaka med full force, jag kände lite så igårkväll när jag lade mitt söta huvud på kudden!

Nu är det dags för lunch break y´all!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0