Helgen på taket

Så var helgen över och dags för en ny vecka. I fredagskväll var jag, B och E och spelade golf. Spelade och spelade, vi sköt bollar helt enkelt, B och E var duktiga, jag fick kanske iväg ett bra skott but oh well, I tried:) I lördags tog jag o E oss till B för att hänga på hans tak och dricka alkoholhaltiga drycker. Det var även festival i staden så vi skulle lyssna på banden som spelade, däribland The Hives. Medan killarna pimplade öl ägnade jag mig åt vinet och härliga tidningar.
.
Vi satt på hans tak från halv två på eftermiddagen till halv ett på natten. Då flyttade vi vidare till Bennes lgh där jag vred mig av skratt till Eriks och vår nyfunna vän Emilys dåliga dåliga skämt. Men hujeda mig vad jag skrattade. Jag kommer bli 156 år gammal som det ser ut nu. Jag fick även avsluta kvällen med milk and cookies som jag fann i Bs kök, mumsigt.
Dagen idag startade jag med en special frulle a la Sanna, vilken var redigt mumsig!

Festivalen verkade helt okej från vårt tak, har ju nu sett The Hives, inte alls min musik men eftersom de är svenskar så får man ju vara lite stolt:) Efter frullen blev det bara solning och läsning av bloggar, himla skön söndag!
Dags för ny konsulatvecka, men vi börjar på gymmet kl sju!

Ciao

Kommentarer
Postat av: emelie

hur går det med din påtända granne? lugnade han ner sig sen?

2008-09-22 @ 11:43:41
URL: http://browni.blogg.se/
Postat av: Marresmamma

Du ser ut som om du föddes med solglasögon på och ett glas vitt i handen!

2008-09-22 @ 13:05:41
URL: http://vardagsaventyr.blogspot.com
Postat av: Jenny

MUMS!

2008-09-24 @ 01:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0