Sjuker

Vaknar med halsont och magont, dayum, orkar jag ta mig till Zoot ändå? Jäklar vad jag skjuter upp det hela tiden:) Min kusselin har startat en cool matblogg http://jehe.blogg,se. Helt rätt i tiden, skulle jag vilja säga och för en analfapet som jag i köket blir det en underbar grej att ta hjälp av. Det är inte lätt att hitta sin grej i bloggdjungeln, ifall man ska satsa på en modeblogg, politisk blogg eller något annat. Jag har egentligen inget tema men det har blivit ett sätt att berätta för vänner far away vad jag gör, hur jag känner och ifall jag har några issues. Men denna bloggen kommer inte finnas förevigt, tror minsann den kommer slockna 2009. On verra...

Angående politiken, jag skriver bara vad jag läser, ser och hör här på hemmaplan för valet, allt stämmer säkerligen inte men det är kul att läsa USA today och sen jämföra med Aftonbladet och dem är totalt ute och cyklar. Dock har DN säkert mycket artiklar som stämmer men som den mediekritiska person jag blivit på grund av min utbildning är jag tveksam till allt som skrivs,allt som sägs. Det är även mest intervjuer som känns mer riktiga där politikerna får ge svar på tal live, John McCain här på the View. http://www.youtube.com/watch?v=xyQpmN-nH64

Eller Obama på David Letterman http://www.youtube.com/watch?v=QkM66VEfJYk&feature=related Jag hade själv svårt att fokusera på vad Obama säger hos Letterman för han pratar mest runt en del av det. Läste i USAbloggen att Obama totalt saknar humor, hmmm lite tveksam till det, vad tycker ni?

Nog om politiken, som jag skrev innan, detta är ju ingen politikblogg utan en Sannas-liv blogg:) Men vi får se hur valet går, jag hoppas Obama ger sig på att ta till lite personattacker, det finns ju en del att säga om en man med ena foten i graven, whatever it takes, fula knep kanske men kan McCain, så måste Obama kunna.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0