3 september


Idag är det exakt 6 år sedan jag började mina utomlandsäventyr. Det började i Little Silver, New Jersey som Au Pair. Det var där jag träffade min första amerikanska familj, min första och enda sydafrikanska vän, min första och kanske enda amerikanska pojkvän. Det var då jag galet provade allt som Amerikat erbjöd i mängder, too much faktiskt. Året som gav mig mersmak för att bo utomlands. Ett år som gav mig min första och största kärlek. Som gav mig bra engelska och ett nytt sätt att se på människor. Exakt ett år senare 3 sept 2003 åkte jag hem till Sverige igen. Därför har 3e sept significant meaning. 5 år sedan jag åkte hem från USA, fem år sedan jag såg den amerikanska familjen, fem år sedan jag var lyckligt kär, fem år sedan. Maj Gad vad tiden går fort.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

åhh du är underbar. tack och kärlek.

2008-09-03 @ 21:20:16
URL: http://micela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0