Weekend y´all!

Fredagmorgon och jag hoppade upp (nåväl, gled långsamt är kanske rätta ordet) ur sängen halv sju för att kasta in tvätten och sen ta en rask promenix på stranden. Erik var iväg innan mig- sicka hurtbullar vi blivit! McDonaldskaffe och redogöring av varför USAs ekonomi krisar just nu var bilfärdens nöje. Väl på kontoret fick jag det roligaste kedjemail jag fått på länge av Jkpg-tjejen, jesus så vi skrattade här!

Imorgon är det en alldeles speciell dag för då fyller Jenny år, 25 år ung!! Grattis till henne i förskott! Det är roligt hur man känner en person så väl men sen inser att man missat vissa sidor av denna person. Sen J skapade sin nya matblogg har jag sett en sida av henne jag nog inte sett innan and BOY do I like it!

Mitt mål jag satt upp för första oktober kommer inte riktigt nås men imorse upptäckte jag att jag kommit några steg närmare, känns mycket bra, så kanske når jag det i mitten av oktober, inte fy skam det heller!

Have a wonderful,lovely weekend people!


Ciao

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tackar och bugar!

2008-09-19 @ 22:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0