Wind of change!

Helgerna går så himla fort. Föräldrarna kom i lördagskväll och efter en kort sushimiddag slaggade dem in och jag spenderade kvällen med alla möjliga serier. Väcktes sen av två käcka jetlaggade föräldrar vid åtta och gick till hotellet för hotellfrulle. MUMS! I en snar framtid ska jag bo på ett fint hotell, gotta ner mig i stora hotellsängar och order room service- SWEEEET!

Det blev sightseeing, lunch, shopping och middag innan jetlaggen gjorde sig påmind igen och päronen slocknade. Själv var jag trött efter att gått upp åtta(!!!) en söndagmorgon så jag slocknade jag med=)

Back to work idag då ingen annan är här idag så jag sköter allt helt själv, yes Im brushing my shoulder off. Bara efter två dagar med föräldrarna tycker de jag har förändrats, mognat och ser världen på ett annat sätt. Jag tror de har rätt. På bara tre månader har dessa människor som finns runt mig förändrat mig till en bättre människa. Jag har vuxit in i mina 25 år haha.

Mitt kommande Event går bra, har lyckats få ut informationen på många olika platser och jag har två artiklar som ska skickas till två olika tidningar och IFALL jag får dem publicerade kan jag med stolthet skriva till det i min CV- NAJS!! Hoppas hoppas hoppas! Nu är det  fyra timmar kvar av dagen här innan jag ska joina 2 fjärdedelar av familjen, lata!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0