Inrutat kan vara skönt

En vän sa igår att hon skulle hellre ha mitt liv. Med jobb,matlåda och träning varje kväll. Nej fasiken sa jag, njut av studenttiden så länge du bara kan. Men när jag tänkt efter(som jag så många gånger måste göra) så insåg jag att förutom vissa saker så trivs jag ganska bra med jobb/matlåda/träningslivet juts nu. Inrutat, kanske men ordnat och planerat-yes! Jag gillar´t. Sen livar ju helgutflykterna upp=)

Jag sitter just nu på världens utväxt. Mitt hår är mer mörkt än vad det är blonderat. Kanske lät det gå lite väl lång tid mellan slingningarna men nästa torsdag är det dags att fixa barret. Funderar på att klippa lugg samtidigt, how about that? Har funderat länge på det så det är ingen hufflux grej! Tänkte att nu när jag fyller 22 på söndag så kunde jag ju fixa ny frilla....eller vad tros....?

Ikväll blir det tredje spinningpasset för veckan följt av bowling med jobbarkompis och gammal skolkompis som nu blivit mer av ett bowlingumgänge- najs! Imorgon ska jag med päronen på HBG-HBK. Mamma är HBGare och pappa är HBKare...vem ska jag heja på? De som gör första målet ELLER ha den sötaste spelaren...det är väl det det hänger no?

Okej, lets get ready for work y ´all!

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0