Morgonen är bästa stunden!

Tio i sex skuttade jag upp för att dela ut presenter till mor som fyller år idag! Därefter kastade jag mig ut på Båstads folktomma gator på en långpromenad med Beyonce i öronen! Därefter lite yoggi med upptinade bär- wonderful morning och klockan är bara snart åtta!

För att återgå till gårdagens tema så tror jag minsann och da att jag ftf inte vill bli vuxen med allt som tillkommer men det jag vill är att få in en redig lön och leva därefter. Jag vill nog inte ge mig ut igen på ett sex månaders äventyr....dock vill jag ge mig ut och stanna två-tre år....Men är detta mina problem, ja då kan man kanske inte klaga. Jag ligger och funderar på dessa problem medan jag läser Obamas bok och blir arg på mig själv för att jag har så "ytliga" problem....Men jag kommer söka arbete i Sverige fram till 1a sept, sen är det sluss auf wiederseen Svedala...HELLLOOOOOO utlandet! Försöker övertala min skotska flicka om planen jag lade upp igår, hon verkar inte helt svårflörtad=)

Snart dags för dag två av tre denna arbetsvecka!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0