All good things must come to an end!

Sådärja. Konsulattiden är officiellt över. Trevlig lunch med åtta andra personer. Skojsam eftermiddag. Hejdå till alla som jag inte träffar mer innan jag åker hem. Ikväll blir det lite partaj, imorgon blir det sovmorgon, mina favoritprogram på morgonen (Saved by the bell, Fresh Prince in Bel Air) sen en lång promenad på stranden följt av manikyr och pedikyr.

Jag har packat ihop mig rätt väl, har bara några småsaker jag vill köpa med mig hem, och en hemrese out fit är jag på jakt efter. Man vill ju vara fin på flighten men ändå bekvämt sunkig hehe. Nåväl, one more nights uteliv i San Diego och en mer dag i den eviga solens San Diego. Sen är det dags för nya äventyr. Längtar redan!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha ja gud förlåt för mina menlösa samtal darrling. Jo ni är så välkomna!!!! Jag måste bara börja jobba ordentligt så jag får schema osv. Det kommer nästa vecka som jag har förstått de.

kram

2009-01-09 @ 09:51:07
URL: http://browni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0