Numero deux!

Så var det dags för intervju numero dos. Även detta jobb som receptionist och sekreterare åt överhuvudet på "företaget". Hela intervjun kommer vara på engelska vilket egentligen ju passar mig som handen i handsken då jag äääääälskar att prata allt annat än svenska. Ska bli skoj, än är jag inte nervös men när jag väl är där lär jag la skaka lite i benen=)

Nu ska jag gå och mata ankorna och sen ta min vardagliga promenad och möta mor. Min dator ska komma hem idag igen. Den var inlämnad förra vecka och fick komma hem i fredags frisk och uppvilad...trodde jag. Den var lika sönder då som när den blev inlämnad...Muppar, bäst att den är lagad nu!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Fred

Sanna+en höger hand+engelska = kan det bli bättre match? Kör hårt=) Kraaam

2009-01-27 @ 18:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0