Ny design.................igen!

När jag har tråkigt ändrar jag min blogg. Denna gång får det bli lila-inspirerat...
Min dator är sönder. När jag rör skärmen flimrar allt så det blir att lämna in den igen. Tragiskt att man ska behöva lämna in den TRE ggr innan man SJÄLV kommer på vad felet är.
Jag har spenderat fredagskvällen med att rensa hela datorn på skit, typ massa dokument man aldrig kommer använda igen. Samtidigt har jag fyllt den med nya avsnitt av Lost och alla de andra serierna jag följer. Jag skrev ju för ett tag sen om de avsnitt jag har att se. Hur många har jag sett? Inte.ett.enda. Jag har allså nu över 25 avsnitt av serier att se...Men jag tar mig aldrig tiden då jag vill söka jobb, träna eller hänga med folk under dagen plus att jag får dåligt samvete om jag slappar... Ja, det är inte lätt.

Samtidigt som det är lätt stressande att inte ha något jobb och inte kan planera framtiden försöker jag njuta av fritiden, njuter av att kunna träna morgon och kväll, att kunna träffa kompisar när som helst, att kunna sova en extra timme varje morgon och göra alla sorters behandlingar. Eftersom jag sover dåligt vet jag ju att stressen finns där undermedvetet....Mest irriterande är att jag inte kan boka några resor eller konserter då jag inte vet vart jag kommer befinna mig om en, två eller tre månader. Men men, jag är inte den enda med bekymmer, och som en vis person nyligen skrev i sin blogg- det finns ALLTID dem som har det värre.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0