Bloggtips!

I nuvarande läge läser jag följande bloggar:


1 & Jesus han kickar heroin

Ms kära blogg är en del av vardagen.
2 AnnKa

Anna har inte uppdaterat sen augusti så kommer det inget inlägg inom fem dagar får jag lov att ta bort den från listan=)
3 Blondinbella

Jag vet att folk irriterar sig på denna varelse and so be it, men jag läser den. Deal with it.
4 Cristopher Benitah ::

Web Designer i San Fran
5 Dannylicious

Min gamla klasskamrat från Örebro-tiden
6 Fly Away With Me

Min vän och piloten i San Diego (uppdaterar också tyvärr dåligt-bättring krävs!=)
7 garance doré

Här övar jag på min franska, fina bilder på moderiktiga snyggingar  

8 Johanna

Liiiite dålig uppdatering men jag har stora förhoppningar om att tjejen i fråga kommer på något nytt spännande ämne att blogga om!
9 lindalejhejsvej

Min bästa vän i gymnasiet och hennes liv i Spanien.
10 Little miss E goes Scottish

En blogg om en tjej som inte räds att roa folk med sina galna bravader, driver hårt med sig själv. Just nu arbetar hon i Skottland och berättar vitt och brett om skottarnas galenheter!
11 MarajaB

Mycke dålig uppdatering men Båstadtjejen kanske kommer igen?
12 Mikaela

Finns inte längre, allså dags att plocka bort.
13 mitt liv i en konservburk

Min kära Fs blogg om livet i Örebro!
14 Mitt liv som modell- Tyra Sjöstedt

En modells liv i Norrköping och på catwalken. Var bra innan men börjar bli sjukt trist och intetsägande. Plockas bort inom de närmaste dagarna.
15 Mr. Rockass Goes to San Diego

Roligaste bloggen från San Diego. Vet ej om Mr R kommer att fortsätta blogga i Svedala??
16 Nennes road to success

Ingen uppdatering sen oktober, kan man hoppas på mer?

17 Pernilla

Min partner in crime in Canada bloggar nu från Umeå!
18 spanbloggen

Även tveksam till denna bloggen då det enda hon gör är botoxar och restylanar. Får man frågan om ens boobs är äkta och svarar med No Comment, ja då är dem fasiken i mig inte äkta enligt moi.
19 Vardagsäventyr

A som skriver om familjelivet i storstan.
20 Veronica

V skriver om livet i NYC
21 Martin
Skriver om livet i Örebro
22 Hannah Arnhög
Reporter på veckorevyn som bor i NYC just nu och gör praktik på GIANT.

Ibland glottar jag in hos Alex Schulman,USA-bloggen.Oksana, Gynning och Ebba. men de är inte så roliga att man måste läsa varje dag. Sådär, lite bloggtips för dem som har tråkiga stunder att slå ihjäl. Har ni några bloggtips so GIVE THEM TO ME!!

Ciao


Kommentarer
Postat av: Emelie

Men alltså plats nummer tio? sätter du mig på plats TIO??? jag känner mig otroligt förbisedd!!! du skulle vara på top fem på min lista iallafall

2009-01-23 @ 16:24:53
URL: http://browni.blogg.se/
Postat av: Sanna

De ligger i ordningen de ligger på bloggkoll, allså ingen 20 i topp lista fröken jansson!

2009-01-23 @ 18:04:00
Postat av: Erik

Klart jag fortsätter, har du inte sett mina senaste inlägg! Fruktansvärt långa och himmelsk inlevelsefulla!

2009-01-24 @ 12:25:59
URL: http://www.rokaas.com
Postat av: Anonym

min blogg har ju bytt namn.

vackert förfallen är numer namnet sen ett halvår tillbaka. kanske ska byta tillbaka?

Love u

2009-01-29 @ 17:46:12
URL: http://micela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0