A mishmash of thoughts

Såååå det var väl meningen att jag ska skulle börja söka jobb idag igen dårrrå...Meeeeen det finns verkligen verkligen verkligen inget att söka!! Assistent åt Johan eller Petra, maskinhanterare eeeh no way thanks! Men det är väl bara att fortsätta att hålla utkik och hoppas...eller plocka fram esset jag har i rockärmen....=)

Såg "walk the line" igår, lååååångt efter alla andra. Vad gullig den är! Reese Witherspoon är ju gudonlig, so is Jaquin Phoenix...Me liked a lot.

Såååå jag vann åter en kamp över min "arbetskollega", vi låtsas ju som om vi gillar varandra, för husfridens skull men vi vet nog båda hur det ligger till, det är ju inte precis som om vi kommer sakna varandra den 28 augusti när jag gör min sista dag på denna byrå. Hon snackar redan skit om de andra sommarjobbarna när de inte är här, så det kommer hon ju göra om mig med, ganska patetiskt och dumt av henne att göra....men är man 44 år i ansiktet och 3 i huvudet så vad ska man vänta sig egentligen?

Sååå jag har vad man kan kalla för "en date" på lördag.. undrar hur det ska gå....?

Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men VA? Har du en date???

GUUUD var roligt!!! E de malmökillen?

2009-07-20 @ 16:48:37
URL: http://browni.blogg.se/
Postat av: Sanna

Nämen darrlin det sa jag ju på TELEFON häromdagen=) Hade du huvudet i sanden denna lilla sekunden haha=)

2009-07-21 @ 11:12:54
Postat av: Emelie

Nämen jag fick för mig att de va en till. muahaha

2009-07-21 @ 17:03:54
URL: http://browni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0