Den

Augusti...
..står jag återigen som arbetslös och fram tills dess måste jag hitta en sysselsättning.
...måste jag fundera ut vad jag ska ha för ny frisyr, det är dags att röra om i hårgrytan.
.. måste jag ha fått fler shoppingtillfällen där jag faktiskt handlar något..
...måste jag ha bestämt mig om det blir plan B under hösten
...fyller MJ (eller skulle fyllt) 51 och jag hoppas på aldrig-släppt footage av hans konsert som aldrig blev av.
..skulle jag vilja ha en semester inplanerad. I NEED to get away, if only for two days!

Ciao

Kommentarer
Postat av: marresmamma

Kom hit och semestra lite! Jag lovar att ta hand om dig!

2009-07-26 @ 23:04:43
URL: http://vardagsaventyr.blogspot.com
Postat av: Erik

Du är alltid välkommen hit på minisemester också!

2009-07-28 @ 15:11:57
Postat av: Sanna

Arent u guys the sweetest!=)

2009-07-28 @ 16:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0