En tennisvecka to go.

Sååå jag kom att tänka på att plugga igen till hösten. Jobben trillar ju inte in precis så kanske kanske att jag ska fortsätta läsa? Frågan är vad och vart? Tåls ju att fundera på. Italiensk språkkurs i Rom kanske? Kanske skulle tänkt på det tidigare, men det är ju aldrig försent eller hur?

Denna veckan har gått sjukt fort och nu är det bara en tennisvecka kvar detta året. Vädret har ju varit svajjigt precis som mitt humör. Jag har tidigare tränat superbra medan denna veckan: 1 gång. En endaste gång. Motivationen har dalat. Precis som temperaturen.
Ikväll blir det sommarpratare, tidningar och The Wire- serien som alla hyllar men som Sanna missat som gäller. På söndag börjar Entourage igen, dejligt. Jag tror minsann jag såg den sötaste killen idag. Dansk var han minsann. Men gullig så det förslår. Ögongodis is the shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit.

En jobbedag till sen är jag ledig på söndag, dejligt!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0