Finns annat med...

De senaste två veckorna har jag fokuserat kanske lite väl mycket på MJ. Det blev så och jag önskade såklart att det inte hade hänt, men det har varit två veckor fulla av hans musik, alla videos och dvds och böcker jag har med honom, att återigen uppleva det jag är/var galen i. Men givetvis sker annat runt om. Som tennisen jag såg igår på Centercourten, rundvisning på Hotel Skansen, det finaste hotellet vi har i Båstad. Skitfint är det verkligen. Badet i kallbadhuset och första doppet i havet. Min vän som har en otrooooooooligt spännande dejt idag. Min egna date med A och J med vin och jordgubbar ikväll och min och Js roadtrip imorgon.

Att min poolia-kontakt ringde igår igen och hade något på gång åt mig. Att tre vänner kommer söderöver nästa vecka och hänger. Att det finns massa kändisar i Båstad, massssssssssa folk och chansen att uppleva Båstad at its best som jag inte gjort sen ptja 2005...

Det är härligt att leva trots MJs bortgång, det solkade bara bägaren lite.

Kom äntligen upp och simmade imorse, det är helt underbart på morgonen, har varit lite lat måndag och tisdag men nu är jag tillbaka i old manners.

Tennisvecka 1, day 3 - Here we go!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0