He could´ve done it, Im sure.


Visst fasiken hade han klarat av 50 shower i London! Han var inte klar och så slutade som det gjorde. Ja det gnager mig verkligen att han åtminstone inte fick göra de där showerna. Nu blir hans sista show på tisdag- funeral för hela världen.

Tog en lååång sovmorgon, därefter kaffe och frulle på altanen med tidningar och MJs Dangerouskonsert som jag aldrig sett. Lätt hans bästa turné!
Läste en tjejs blogg om att hon satt och funderade på vad hon skulle fokusera på nu fram tills nästa sommar. Det har ju varit mina funderingar ett tag nu, kanske inte vad jag ska göra till sommaren men iaf till jul. Hon bestämde sig för KK och B- Karriär, kropp och boende...How striking, det är ju det jag själv fokuserar på. Jag måste ha ett jobb under hösten, bo någon annastans och ta hand om mig själv. Men det är ju så, man är aldrig ensam om sin situation.

Nu ska jag iväg o kolla de få affärer som finns i Båstad, simma och fixa jorgubbiligubbar till ikväll! What a wonderful friday this is and will be!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0