Splittrad

Idag har jag rensat och städat min garderob. HERREGUD vilken splittrad garderob jag har. Inget som passar ihop och egentligen inget jag tycker om heller. Massa skjortor jag inte gillar, klänningar jag köpt men heller aldrig använt men som hänger där och som jag varje gång hänger in och tänker, jamen SNART kommer jag använda den! Likadant med alla skor som står under sängen...
Men nu är det nog, M har ju gjort en fantastisk plan för hur jag ska lägga upp garderoben samt att jag hittat världens mest inspirerande klädblogg, lovande för höstens shoppande. Och Tradera har fått tre plagg till att sälja åt mig.

Lyssnade på Kristian Luuk idag på på P1 sommarprat. Helt klart bästa sommarprataren av dem alla, riktigt rolig, spännande och jag kände igen mig i hans kontrollbehövssnack...Nu blir det Katarina Janouch-lyssning... 2 dagar till på jobb sen ledig en hel helg innan jobb i två hela veckor....those money betta be worth it=)

Ciao

Kommentarer
Postat av: annelie

Hej hej!



Två dagar kvar på jobbet låter ju inte så dumt =) Blev så nyfiken på vilken klädblogg du hittat...har nog tyvärr upptäckt att min garderob skulle behöva en extreme-makeover...suck =) Kramar

2009-07-23 @ 09:06:55
Postat av: Sanna

Hej, jag tänkte på dig häromdagen, att jag inte hört av dig eller hur det är med dig på länge, såååå HOW U DOIN?=)

Bloggen heter monicarose.com, hon är stylist i Hollywood åt flera kända och hon lägger upp massa tips på hur man kan klä sig och det är alltid bra med inspiration lixom! Check it out! Hoppas allt ät bra med dig, vart blir det till hösten? KRAMAR

2009-07-23 @ 11:06:35
Postat av: Sanna

Och du.... har du tips på någon annan blogg med bra klädtips, lemme know=)

2009-07-23 @ 11:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0