LEDIG!

Jag avskyr konflikter. Jag undviker dem alltid. Vilket ju inte är bra för istället kan det bli att man går och irriterar sig tills det brister. Idag tog jag en konflikt med en arbetskollega. En arbetskollega jag anser inte behandlat mig schysst. Vi pratade ut om det och jag fick sagt vad jag ville säga. Jag tror inte hon var ärlig om sina irritationsmoment, men jag var iaf det. Nu får man gå vidare och jobba ihop och jag hoppas att vi kan jobba ihop. Jag klappar mig själv på axeln för att jag tog konflikten och lovade mig själv idag att jag ska försöka göra det oftare.

Idag jobbade jag min 18nde dag i rad och imorgon är jag äntligen äntligen ledig. Två dagar i rad. JIHAA! Imorgon blir det soooooovmorgon, simning, jakt på blommor och jordgubbar för la partaj och kanske något roligt i klädväg. Nu börjar tennsveckorna om exakt två dagar, håll i hatten!

One week. RIP MJ

Kommentarer
Postat av: emelie

Herregud vad du jobbar! Jag är imponerad=)

2009-07-03 @ 09:59:13
URL: http://browni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0