Nya plagg och snart helg!

Låg och gluttade i H&M-katalogen och gick precis in på deras hemsida och beställde hem två plagg. Tack vare Ms lista blev det INGA onödiga köp som en top så speciell att den bara kan användas typ en gång. Så nu får vi hoppas att det passar.... Och nu blir regeln, när något nytt hoppar in i garderoben får myrorna eller Emmaus ett gammalt plagg jag inte alls tycker om eller använder. That´s the rule. Det måste jag säga, att skapa en hel ny garderob känns extremt spännande...kanske säger lite om min vardag mohahaha.

Idag sa de på nyheterna att vi nu har 10% arbetslöshet i Sverige. 10%!!!! Hur ska man nu hitta ett jobb i september, det finns ju inte en möjlighet!! Mest lider jag med de som har familj som måste försörjas, själv sitter jag inte i skiten precis, dock tycker jag minsann lite synd om mig själv också...

De senaste dagarna har varit superroliga på jobbet, mina kollegor och jag har haft roligt åt knäppa kunder och skrattat ihop på kafferasterna, vilket ju känns najs, bra mycket bättre än dramat som var innan....

En dag till som blir kort då jag får gå lite tidigare för att hinna med spinning imorgon, sen är det heeeeeelg, får vi se vad det blir av helgen med allt som är inplanerat...=)

Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

I miss you darling. Kom till mig och Osby snart och mys i min dubbelsäng!

2009-07-25 @ 12:52:15
URL: http://micela.freshmagazine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0