SPORT!

Jag gillar sport, så ända in i vassen gillar jag sport. Sitta och kolla på matcher vare sig det är fotboll,tennis eller innebandy. Igår satt jag i min ensamhet och kollade när Söderling och Lindstedt slog sitt motstånd. Idag hoppas jag på att jag hinner se dem ikväll igen efter jobbet. De spelar semi-final mot Robredo och partner. Det borde jag hinna då Robin nu spelar sin singelmatch. Han måste la få vila litta=)

Igår efter samtalet med E kändes allt så mycket bättre, man kanske analyserar för mycket, kanske grubblar och försöker planera för mycket och så blir det helt åt fanders ändå! Såååå nu skiter jag i att fundera mer=)

Tennis ikväll, S & J imorgon, lovelish!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0