Tappat lusten

Jag har helt tappat geisten. Helt tappat fokus och orkar inte fundera på vad jag ska göra framöver. Jag orkar inte vara driven eller planera eller drömma om saker i framtiden. Kanske beror det på att jobbat så mycket på senaste, kanske beror det på bråken och irritationen på jobbet, eller kanske beror det på att det blir ändå aldrig som man planerat, so what´s the use?



Jag vet också att den senaste veckan har alla tankar faktiskt varit på MJ. Det kanske tycks konstigt eller vad som men det har varit så. Men ikväll med ny klänning och solbränd efter dagens äventyr och stor fest att närvara på så ska jag skita i allt som finns runt om en och bara ha så jäkla skoj jag bara kan. En dag ledig till imorgon!

Geisten återkommer säkerligen snart med nya framtidsplaner och spännande projekt!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0