Tennisvecka: 1 day: 2

Det är halvtomt på gatorna, regnet hänger i luften men ändå hörs lite spridda applåder från tennisstadion. Igårkväll fick jag och fellow turistbyrå-ladies prova på kallbadhuset. Först varma poolen, sen kalla havet. Men det var redigt skönt, inte kallt alls! Sen blev det rundvisning på hotel Skansen där jag skymtade Tomas Johansson i korridoren, Carolina Wozniacki ute på banan och Patrik Ekwall(always) med sin laptop och pannan i djupa veck...hans kränikor är ju faktiskt väldigt djupa och invecklade så det kräver ju sin man....eeeh. Sen blev det god mat och gott vin. För mycket vin(två glas!) för det snurrade lite för lilla moi när jag trampade hem cykeln genom Båstad..eller ska jag säga genom havet av poliser. Här har det inte sparats på krutet.

Idag är det Rix Fm-Festival i hamnen. Men den kan jag glömma. MJ hela kvällen! Imorn blir det lite baluns med flickorna i H-town och på torsdag är det roooooooooad trip!! Skojsigt, första tennisveckan för mig har iaf jag sett till blivit redigt bra.

Nu vankas frukostmöte på jobbet,

Ciao

-Begravning för MJ idag, RIP-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0