U

..heard me A, NO CHEESE!! Det tar på krafterna, även om jag äter normalt och tränar normalt så är jag ju annars van vid socker/ost/kaffe-överdos normalt sett vid detta klockslaget aaaaaand brukar normalt sett inte vara nerkurad i sängen med filmer såhär tidigt....men ögonen går ihop och maggen kurrar...life is a bitch..eller inte!

Kan OCKSÅ vara för att jag var uppe sent igår. Bio- Public Enemies- med Johnny D, maj gad vad fin han är! Filmen var bra, både jag o J gillade den!

Så nu blir det Ice Age och Fast and the furious, den 85e i raden. Dag 2 imorgon, give me strenght. Må det göra att gifter försvinner från kroppen.

Ciao

Kommentarer
Postat av: marresmamma

Shit, blev så stressad av tanken på ingen ost att jag genast gjorde mig en rejäl portion (fullkorns) spaghetti carbonara med massvis av parmesan. Känns bättre nu.

2009-07-29 @ 21:20:16
URL: http://vardagsaventyr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0