He is just not that into u...again

Fast folk är ändå jätteroliga." En kvinna hade tappat bort sina biljetter till konserten ikväll, som hon hade fått av sin chef. Så hon tyckte att jag skulle göra nya till henne. Vilket jag ju kunde om hon hade platsnummerna, vilket hon inte hade men OM JAG ringde hennes chef och frågade honom vart HON SKULLE sitta så att JAG kunde göra nya biljetter till henne så löste det ju sig. Hennes boss hade nämligen semester så hon ville inte störa honom men det kunde ju jag göra.... Nej det kunde jag inte sa jag, att HON hade tappat bort biljetterna var ju hennes fel så hon fick minsann ringa, så fixade jag resten sen...
Då lade hon på luren i örat på mig. MOGET. JÄVLIGT MOGET. Sen var det en annan som ville boka handikappsbilparkering... För det kan man ju boka...eller inte. Galet vad folk är konstiga, stissiga, mesiga, knäppa och komiska.

Nu blir det min favvisfilm " He is just not that into you" igen...Imorgon har vi gratisbiljetter till Diggiloo. Dem ska jag slarva bort och ringa och bitcha om att jag fick dem gratis men att de nu är borta och jag behöver nya, samt en parkeringsplats precis vid ingången...

Lång jobbevecka kvar, 7 dagar innan ledighet....men på något sätt har livet blivit betydligt enklare den senaste veckan, me likey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0