Jag äääälskar ...

...när det regnar. Hela morgonen hällde det ner och då sitta och jobba och dricka kaffe medan du bokar boenden åt folk, ja det är dejligt. Sen sprack det upp och solen sken på de härligt smaskiga pojkar som knatade förbi fönstret. Imorgon kommer mina härliga flickor och bor hos mig.M, L och jag ska göra Båstad osäkert, sen är jag ledig på onsdag, wonderful! En heldag med mina chicks, tennis, glass och SOL, för även om jag äääääälskar regn så ska det hålla sig borta när jag är ledig. Jag fick hem lite MJ-låtar, osläppta låtar som är bara sådär helt sjukt bra. Imorn jobbar jag tio timmar, PUST, men kvällen kommer bara bli sådär härligt härlig så dagen kommer gå kvickt, I just know it!

Ciao

PS- Entourage har börjat igen, LOVES IT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0