Båstadspaning

Sjukt mycket snygga och snajsiga tjejer, min spanske vän Manuel skulle älska att vara i Båstad idag, I just know it. Eller what guy wouldnt like it? Däremot kan jag tycka att killarna (not all of them) ser så jäkla feminina ut. Njaeee gillart inte alls. Annat var det med dansken som var hos oss igår. Manlig. Härlig. Ätbar, helt klart.

Kvällen har spenderats på restaurang med familj och kändisspotting i form av Robin Söderling med Gf. Lite storhetsvansinne på pojken då han efter att ha handlat choklad på ICA drog upp huvan på tröjan och sen döljde ansiktet med den och hela tröjan...inte så att någon gick fram till honom eller bad om autograf...chill out dude.

Mina föräldrar har hittat en kille till mig,de tycker han e perfektus för mig och kallar honom redan för sin svärson. Undrar om jag får tycka något? Inget fel på pojken men det kanske hade varit bra om vi själva fick fixa det?=)

Imorn blir det simning och soooooooooooovmorgon, lovely.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0