DETOX

Sooooooo jag har idag startat en detox. Jag kände det var dags efter sommarens ups and downs, inge vidare ordning på matintaget precis...Kan vara bra att ta en paus från gifterna, mest för lilla kroppens skull=)
Så detta får jag inte inkludera i kosten de kommande tio dagarna:
- Bröd (INTE knäckebröd, det kan jag inte leva utan på morgonen=)
- Socker (alla former)
- Kaffe ( EN kopp om dagen, inte fyra som jag brukar dricka)
- Ciggisar, det har la blivit en del sånt i sommar...
- Ost

- Glass
- Sprit

Så då kör vi nu fram tills den 7nde då E behagar visa sitt söta tryne här, och då kör vi alla ovanstående för hela slanten!=)

Ciao

Kommentarer
Postat av: marresmamma

Ah! Ingen ost?!

2009-07-28 @ 17:40:26
URL: http://vardagsaventyr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0