Music in all its glory

Vad skulle världen vara utan musik? No matter vilken musik man gillar så är det ju enda det bästa som finns, eller hur? Lyssna på riktigt bra musik kan göra en dag, ens morgon ja ens promenad till den bästa stunden. Igår tog jag en joggingtur högt upp på åsen, solen gassade, musiken skrålade och fåren,getterna och ankorna agerade sidekicks längs vägen. Ikväll blir det samma promenad, denna gång med kamera.

MJs ranch Neverland ligger ju i Kalifornien. Back in the day lovade jag mig själv att ta mig dit någon gång och se det...vad hände då förra året när jag var sååååå nära men ändå så långt borta? Nåväl mor och jag har sagt att blir han begravd på Neverland så ska vi resa dit och kolla, sen ska vi till Graceland och checka Elvis. Så får både mor och jag våra viljor igenom. Tycker nog vi ska göra det redan till hösten. =)


Falska människor...har en vän som lever numera typ bara med idioter och falskingar runt sig och jag blir så arg så arg så arg att jag kan skrika högt, men stå på dig, vännen min, de jäklarna ska INTE INTE INTE komma undan med det, HELLS NO. Jag har ju min F¤¤¤¤ på jobbet och hon är en riktig ragata att jobba med, falsk, dum i huvudet och rent ut sagt patetisk. Sådana människor finns överallt och det enda man kan göra är att ignorera och undvika dem bäst man kan.

3 dagar kvar innan ledighet. Carolina Gynning ställer ut tavlor i Torekov på lördag. Ska man kanske checka det?
På fredagkväll är det då fest där man ska ha huvudbonad....funkar en ros i håret? Då har man ju "huvudbonad" eller hur?

Ciao




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0