6,5 timmar

Trots att jag trivs förträffligt på TB så ska det bli evinnerligt skönt att komma bort fyra dagar härifrån. Att få vara för mig själv med alla mina frisör, massage, fotbehandling och shoppingbestyr. Att ladda för de tre kommande veckorna med jobb varje dag. Men det är pengar som gör att jag lämnar Båstad första september, det är faktiskt det enda som betyder något just nu.

Igår var vi på restaurangveckan som pågår på Bjärehalvön och de hade en så söt servitör! Blond, liten och sthlmare! Allt jag normalt inte gillar men OBOY vad gullig han var, tom sötare än strawberrycheesecaken med digestivebotten (vilken annars var supersöt och god, FYI), så det finns hopp för mina föräldrar att en svensk kille faktiskt KAN bli svärson hehe.

Anywhoo, 6,5 timmar kvar av jobb then I´m outta here!

Ciao

Kommentarer
Postat av: marresmamma

Vart ska du? Och var ska du jobba i september? Tell me...

2009-06-10 @ 13:48:42
URL: http://vardagsaventyr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0