De som..

... inte känt mig så länge vet kanske inte att jag var ett obsessed MJ- fan anno 97. Precis efter att han varit här det året och uppträtt upptäckte jag hans storhet. Jag köpte allt om honom, såg alla intervjuer, videos, filmer med honom och kunde inte få nog av det. Jag lärde mig de flesta danser till musiken och jag var nog faktiskt lite kär i honom där några år. Sen kom det nya saker mellan oss, typ Brittan=) och sådär men jag har alltid sedan dess varit ett riktigt riktigt stort fan. För några dagar sedan gjorde jag mig av med VHS-band fulla av hans intervjuer och videos dock har jag kvar posters, och annat.  Jag tycker det är skitledsamt att han inte fick vara kvar längre, även om han de senaste åren inte varit så aktiv och allmänt setts som en weirdo så var han och kommer alltid vara en en extremt superb sångare med galna moves.


S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0